この投稿をInstagramで見る

先日タイのバンコクでチャープランちゃんに会いました!  美味しいタイ料理を食べて、お話をしてとても楽しかったです!!  チャープランちゃんは英語も日本語も上手で私ももっと勉強しようと思いました☺️  出会いに感謝です。また会いたいな♡   Last time I met Cherprang in Bangkok, Thailand!  I enjoyed eating delicious Thai food, and talking !  She is good at both English and Japanese so I wanted to study more ☺️  Thank you for meeting.  I hope to see you again ♡ #bnk48 #cherprang #bangkok #thailand #タイ旅行 #チャープラン #tripthailand #女子旅

兒玉 遥さん(@haruka_kodama919)がシェアした投稿 -

先日タイのバンコクでチャープランちゃんに会いました!

美味しいタイ料理を食べて、お話をしてとても楽しかったです!!

チャープランちゃんは英語も日本語も上手で私ももっと勉強しようと思いました☺️

出会いに感謝です。また会いたいな♡


Last time I met Cherprang in Bangkok, Thailand!

I enjoyed eating delicious Thai food, and talking !

She is good at both English and Japanese so I wanted to study more ☺️

Thank you for meeting. 
I hope to see you again ♡

#bnk48 #cherprang #bangkok #thailand #タイ旅行 #チャープラン #tripthailand #女子旅
no title